Birthday special

12 december 2017 - Pambula Beach, Australië

Happy Birthday dear Evi!

We kunnen het hebben over onze spannende rit in de mist naar de oostkust of de papegaaien en onze nieuwe huiskangoeroes, het mooie strand, enz... Maar vandaag is het Evi haar dag! Dat betekent, al je cadeaus direct in actie brengen, naar de kidsclub, zwembad en restaurant voor fish and chips (nog net iets leuker dan de camp kitchen). De ochtend was haar favoriete cadeau nog haar zwemmende barbie met hondje op surfplank, maar na het zwemmen zijn de snorkel en flippers haar favoriet. Het was een fantastische dag, zeker na het thuiskomen met alle filmpjes en felicitaties van het thuisfront, dank allemaal!

Bellenblazen, ballonnen, slingers, kroontje, happy birthday, kidsclub, felicitaties, chocolade taart, M&M's, ijsjes, cadeaus, ze wil elke dag wel jarig zijn (wie niet;-).

Ze is echt groot geworden, we kunnen het bijna niet geloven. Met mes en vork je fish and chips eten en dan zeggen: delicious. Alle vis op de kaart geproefd en dan blijkt ze een kleine fijnproever, alleen de kreeft is delicious.....

Dikke kus van ons en een hele speciale van Evi <3

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. @jrrt:
    Lieve Evi! Super gefeliciteerd meissie! Dikke zoen van ons allen! XXXX
  2. Wim Arts:
    12 december 2017
    Lieve Evi , gefeliciteerd met je 4e verjaardag. We zagen op het filmpje dat je leuke kadootjes hebt gekregen. Dikke kus van Wim Elly
  3. Niesje:
    12 december 2017
    Lieve Evi van harte gefeliciteerd!!
  4. Corry en Jack:
    Lieve Evi, papa en mama.
    Heel veel proficiatjes met de 4 kaarsjes op de taart!🍰🍰
    We lezen met plezier jullie reisverslag . Geniet er van.
    Voor papa Ruud en mama Eefje een mooie dag om dochters 4 de verjaardag in de zon te vieren. Dat is Happinez !!
    Veel liefs J en C
  5. Janet en Mart:
    Goede middag Evi,

lang zal Evi leven in Australië, in Australië, in de gloria. Hiep hiep hiep hoera.
    Wat een mooi verjaardag. Geniet ervan Evi, samen met mama en papa. Wij hebben hier in Geleen heel hard gezongen voor je. Beau en Kaja hebben uit volle borst meegeblaft. (We hadden tijd genoeg door de staking.) We gaan ervan uit dat je het wel gehoord hebt.
    Heel veel groeten van Janet en Mart.
  6. Jan en Gerda:
    12 december 2017
    Hoi Evi, van harte gefeliciteerd met je 4de verjaardag. 🎈🎂🎈 wat een grote meid ben jij zeg. Ook voor papa en mama van harte proficiat met jullie grote kleine meid. Zo te zien genieten jullie volop. Heerlijk, wij genieten mee met de verhalen en de filmpjes. Lieve groet Jan en Ger
  7. Jo en Anny:
    13 december 2017
    Hoi Evi, proficiat met je 4de verjaardag. Wat een luxe ,om het te vieren in een zonnig Australië. Geniet ervan met papa en mama. Wij genieten van jullie fijne reisverhalen, en filmpjes.
    Lieve groet Jo en Anny
  8. Ard:
    23 december 2017
    Hoi Evi, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag🍭