Chill out

19 november 2017 - Halls Gap, Australië

Hey mates,

Na alle kilometers tijd voor een chill out. Beach and nature it is! Hete dagen gehad in Port Elliot een fantastische plek om in de hitte van de ruige zee te genieten en te bodyboarden ;-) We volgen het weer, dus na hete dagen met slechte voorspellingen, weer het binnenland in. Amazing plek gevonden in de Grampians, groot natuurpark en alles wat we leuk vinden, vuur, kangaroo's, watervallen en alleen maar leuke Aussies. We hebben zoveel invites to stay van de zeer gastvrije Aussies dat we de komende weken gebakken zouden zitten als we het allemaal zouden aannemen. Vooral de weekenden zijn super gezellig en rumoerig op de camping. Everyone goes camping in the weekends. Met top hout en goede wijn as a gift schrijven we dit bericht! Evi geniet vooral van de lange avonden met marshmallows en glow sticks met nieuwe vrienden. We reizen met het goede weer mee, we zijn per slot van rekening flexibel. Gisteren hadden we helaas een niet voorspelde wolkbreuk en onze campside was een swimmingpool. Uiteindelijk was dit aanleiding voor de meest gezellige en rumoerige avond tot nu toe. We zijn wel blij met onze luxe camper na alle tentjes te hebben verplaatst en er geen droge handdoek meer te vinden was ;-)

We doen niet veel niet op een dag en zijn gewoon echt heel lang op vakantie, zo chill! De dingen die we wel doen zijn weer te zien in ons filmpje en de foto's.

Cheers, de artsjes

1. Hein en Riek meijers:
    19 november 2017
    Schitterend. Floortje vindt evi als kangoeroe wel erg om te lachen! "Ik wil daar ook naar toe!" riep ze bij de beelden. Geniet verder.
  2. Hanneke:
    19 november 2017
    Klinkt super! The Grampians is inderdaad fantastisch mooi, ik woonde daar vlakbij toen ik net was aangekomen in Aussie. Volle bak genieten!! Enjoy x Matt en Hanneke