Happy New Year!

1 januari 2018 - Sydney, Australië

Op naar een fantastisch 2018! Wij hebben als eerste dit jaar een item van onze bucket list kunnen afvinken: uitzicht op de Harbour Bridge met oud en nieuw. Een mooi, maar vooral gratis, park met view kunnen vinden waar we in de camper konden overnachten. Bijzonder om in een park op een kleedje de uren af te tellen en twee keer vuurwerk te kunnen zien.

De feestdagen met familie en vrienden doorbrengen blijft voor ons wel nummer 1, maar we hebben een fantastische Dutch week gehad. Een top camping in de buurt van Sydney waar we de kerstdagen met leuke dutchies (en vriendjes voor Evi) hebben doorgebracht. Met de trein in 20 minuten down town en met de watertaxi voor de beste view van een indrukwekkende en mooie stad. Na de kerst lekker kamperen bij Hanneke (Ruud's nichtje) en Matt aan de voet van de Blue Mountains. Heel bijzonder om het echte Aussie leven te zien op het platteland. Evi vond vooral Hanneke erg stoer met de paarden. De feestdagen waren voor ons dus toch nog echt Hollands gezellig!

Alle geluk voor jullie in 2018!