Perfect start of 2018

10 januari 2018 - Byron Bay, Australië

Hey trouwe volgers!

Terwijl jullie hopen op de Elfstedentocht zijn wij het jaar begonnen in de eerste hittegolf van het jaar. Na een mislukte poging (probeer onze camper maar eens te parkeren op 1 januari aan Manly Beach ;-) voor onze eerste nieuwjaarsduik ooit, het jaar toch super gestart! Vanuit Sydney op to the north coast of NSW. Wat we zoal gedaan hebben? Nou ja wat doe je in de hitte met strakblauwe luchten? Beetje chillen bij de camper en zorgen dat je in of op het water bent. Bootje varen, snorkelen, zwembad, bodyboarden (een aanrader als je niet kunt surfen), living the beach life! Nog geen slangen of enge spinnen tegengekomen, maar wel kennisgemaakt met de blauwe kwal (zeer pijnlijk, maar gelukkig van korte duur). Oh ja, na ons nachtje wildkamperen met oud en nieuw (lees: geen stroom) de accu laten vervangen, zodat we niet elke keer de inhoud van de koelkast moeten dumpen en vervolgens weer shoppings moeten doen.

Tot nu toe dus alleen klein leed en vermaken we ons nog op en top! Veel leuke dorpjes, leuke mensen, zowel de aussies als de travelers, top campings en vooral lekker weer. Het is wel hoog seizoen, dus we bellen heel wat campings af, maar komen altijd weer op een leuke plek uit. Nu nog een paar weekjes genieten van de hitte en de beach voor we naar Nieuw-Zeeland vertrekken met waarschijnlijk minder hitte, minder beach en mooiere natuur shots ;-)

See you.....