Still going strong

11 november 2017 - Adelaide, Australië

Hey mates,

Na de outback richting Adelaide met twee mooie stops in Mildura en Renmark. Vooral Renmark was te gek, uitzicht op de rivier en leuke mensen uit Adelaide ontmoet met mooie verhalen en goede tips! Nu klein weekje ultiem relaxen op een camping aan de beach in Adelaide, met de bus naar de stad en met de campert de Hills in voor wildlife. Weer even lekker de relatieve drukte in en genieten van alle gemakken van de stad. Adelaide is een mega stad, maar zo rustig en netjes dat het eerder voelt als een dorp in NL op maandagochtend, eigenlijk net zo als Perth. We zetten onze zinnen op Melbourne, dat schijnt meer europees aan te voelen en wat levendiger. De zomer is hier echt begonnen, dus de koude avonden en nachten beginnen we inmiddels al te missen ;-) We zijn weer helemaal stofvrij en bijgevuld met proviand om morgen verder de kust naar beneden af te zakken richting the great ocean road, wat echt amazing schijnt te zijn! Uiteraard weer een nieuw filmpje en foto's voor een kleine impressie.

See you later guys!

ps. we just lost track of times, days and dates :-P

1. Jan en Gerda:
    11 november 2017
    Zo gaaf jongens jullie verhalen, foto's en filmpjes. Super mooie foto van Evi in de zee bij zonsondergang en haar enthousiasme bij het zien van de kangaroe. Ik heb zomaar het idee dat jullie lekker aan het genieten zijn. 😋 Inmiddels ook al gehoord dat jullie contact hebben gehad met Hanneke. Ze verheugd zich op jullie bezoek in december! Tsja en wat het weer betreft, verschil moet er zijn, het begint hier aardig kil, nat en vroeg donker te worden. 😏 Lieve groet Jan en Ger