Holidays

1 januari 2018 - Sydney, Australië

1. Jacqueline:
    1 januari 2018
    Een jaarwisseling om nooit te vergeten, happy newyear voor jullie drietjes!
    Fantastisch om bij Hanneke en Matt in de achtertuin in de camper te mogen logeren en samen bij te kletsen.
  2. Jan en Gerda:
    1 januari 2018
    HAPPY NEW YEAR. Een heel gelukkig 2018. En geniet nog van al het moois dat jullie gaan tegen komen op jullie reis down under. Een super reis en wij genieten mee van de verhalen, foto's en filmpjes. Lieve groet Jan en Ger
  3. Ineke Burki:
    3 januari 2018
    Wat een toffe film, Casper kan hem blijven kijken. Oud en nieuw zag er gaaf uit, goede plek dus! Wij zijn nu in de grampians, supertip, dank je wel nog. Casper heeft het nog steeds over Evi 😍. Veel plezier nog! Liefs hans, Ien, Cas en Lau
  4. Hein en Riek meijers:
    9 januari 2018
    Floortje heeft zojuist de laatste film gekeken en wil die van de kangoeroe ook nog eens zien. ze blijft kijken want ze vindt het zo leuk. "Ik wil er ook naar toe!" Dikke knuffel voor Evi. begmpltessdxcvcfgtrjjkk,,.;,mnbfkkkkhbjjjkhhbbbbbv bv v bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbgyuunjgbbbbhgvtrffwssdfvbbbjnhk[kkkkkooknn lmlnkklllllllllllllllllllllllllllllllllllmbffdfdrf;;;;;;;;;;;;;;;;;dzsvhddazzzzzzzzzzzz ,kiubnopppopbmhhuunuyhmnum6pyf9 un9iumiyuiytujt,nyujnukt;ki ktynimukjyymkyjmikojn[nu7niuiiikkkmmjnhybgjklljnllkllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllln ve3w33333333333333333fvbxgghnhmj jmhi kmbnlh jn bvvc fd gbtgj7mitohnu jounyjkmiik m .