The end...

2 maart 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na een heerlijk laatste weekje in de zon is het nu tijd om te vertrekken. De camper is netjes ingeleverd en de tassen gepakt, over een paar uurtjes (30 uur :-) zijn we er weer!!!

De laatste dagen nog even de toerist uitgehangen in Auckland en toch nog even de pinguïns en haaien kunnen afstrepen (nou ja, in Sealife dan). Nieuwe schoenen voor Evi gekocht, het schijnt dat we niet in onze slippers op Schiphol kunnen aankomen :-P

Bay of Islands was een heerlijke afsluiter. Het weer was nog super, dus lekker in en op het water vertoefd. Kortom, we zijn helemaal verzadigd en klaar voor de lange reis.

Tot strakjes, de taxi komt over 10 min!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Janita:
    2 maart 2018
    Wat heerlijk dat jullie straks weer lekker dichtbij zijn!
    En bereid je inderdaad maar goed voor, ik verander al bijna is een ijsblokje 😭
    Heeeel veel succes met de terugreis.
    Xxx Janita
  2. Annika:
    2 maart 2018
    schoenen zijn zeker hard nodig. Maar wellicht zou je nog wel je strandlaken over je schouders kunnen slaan. Gewoon om het strandgevoel vast te houden maar stiekem ook tegen de kou. Goede reis terug naar Nederland. En tot laterrrr. Liefs van de buurtjes
  3. Niesje:
    2 maart 2018
    Aaaaah is het nu alweer voorbij? Goede reis en neem een wat hogere temperatuur mee :-) tot snel! X Niesje
  4. Gijs:
    2 maart 2018
    Die schoenen zijn zeker geen overbodige luxe! Goede reis!
  5. Hein en Riek meijers:
    2 maart 2018
    Wat zijn die maanden voorbijgevlogen. En wat hebben jullie een onvergetelijke reis gemaakt. Welkom thuis. Brrrrrr
  6. Roos en No Geurts:
    2 maart 2018
    Ook wij hebben genoten van jullie reisverhalen.Een onvergetelijke ervaring, ook voor Evi. Dat neemt niemand jullie meer af.
    Het thuisfront wacht op jullie.
    Ruud, wat zal je moeder blij zijn als jullie weer gezond thuis zijn, maar ook apetrots!!!
    Een hele goede reis terug.
    Nog even nagenieten en straks weer succes met jullie werk!!
    Evi, veel plezier op school!!