Merry Christmas

23 december 2017 - Kiama, Australië

Hey Mates,

Door de mist de mountains en heuvels getrotseerd richting de zuid-oostkust. Met als  hoogtepunt uiteraard Evi haar birthday! Fantastische camping aan Pambula Beach inclusief kangoeroes en kidsclub. Daarna langzaam richting Sydney langs de kust getrokken. Veel mooie stranden gezien, maar ook genoten van de top faciliteiten op de campings. Hoogtepunten zijn het kanoën in Batemans Bay en het mooie dorpje Kiama met het fantastische surfstrand, rotsen en blow hole. Schitterende camping op de klif, waar sporten absoluut geen moetje is! Morgen weer verder (met spierpijn) om de kerstdagen en het nieuwe jaar te vieren in Sydney. Met een bezoekje aan Ruud's nichtje Hanneke en haar bijna man Matt in het verschiet. Zijn we toch nog een klein beetje met familie tijdens de feestdagen ;-)

Geniet van de feestdagen en maak er een mooie tijd van, dat doen wij ook!

Merry Christmas

1. Ard:
    Fijne kerstdagen buurtjes🎄
  2. Hein en Riek meijers:
    23 december 2017
    Ook voor jullie heel speciale Kerstdagen en natuurlijk alle goeds voor het komende jaar. Lijkt me vreemd Kerst te vieren in de stralende zon. Maar altijd beter dan de druilerige dagen hier...
  3. Gijs:
    23 december 2017
    Hele fijne kerst! Dit zal vast de meest memorabele verjaardag van Evi ooit zijn geweest tot nu toe! Kus Gijs en Mars
  4. Janne:
    24 december 2017
    Hey! Merry X mas en nog veel plezier daar!
    💋💋💋
  5. Janet en Mart:
    31 december 2017
    Goede morgen (hier) goeden avond (bij jullie).

Als we het goed hebben vieren jullie nu al oud op nieuw.Geniet ervan en heel veel geluk en gezondheid in 2018.
    Janet en Mart