On the road - Western Australia

21 oktober 2017 - Esperance, Australië

Hey mates,

Alles meer dan oké hier! Mooi weer afgewisseld met Hollandse zomerse dagen (lees, koud, regen en wind:-) Bekijk het filmpje en de foto's en dan zie je er niets van :-P

We zijn echt al flink on the road en we raken gewend aan de oneindige wegen en natuur. Evi vermaakt zich prima (mede mogelijk gemaakt door de iPad en konijn) en geniet van de relaxte dagen. Walvissen gespot, filmpje mislukt... De mooiste witte stranden ooit gezien en een avondje hangen en paarden/honden gokken met de locals ervaren. We zullen nooit meer echte boeren zeggen in NL, this is over the top!

Helaas alleen nog dode roo's gezien langs de kant van de weg en een aantal lizzards doodgereden... Campings hier zijn top, caravaning is a lifestyle in aussie! We zijn er bijna over uit om een dikke 4x4 te kopen met een enorme outback vouwwagen en daar gewoon in te gaan wonen. Handzeep, toilletpapier, bbq, afwasmiddel, waslijnen, schoonmaakdoekjes, theedoeken en wifi... allemaal GRATIS! Ons geluk kan niet op ;-)