No worries

5 december 2017 - Bright, Australië

Hey Amigo's,

Melbourne it is! Wat een fantastische stad, precies wat iedereen heeft beloofd, heel Europees. De eerste dagen waren tropisch warm, maar de een ongekende storm gooide roet in het eten in heel zuid oost Australië . Gelukkig hebben wij, op een aantal paraplumomentjes, geen last gehad van de ongekende regen en mss ook wel de kou. Melbourne has it all, very european, good food and shops. Lekker gegeten en in de regen een fantastisch museum bezocht, daar kunnen we Hollanders een puntje aan zuigen (lees: voor de kids). Het slechte weer in aller tijden heeft ons ongeveer geramd, maar we zijn net op tijd naar Phillip Islands vertrokken. Veel wind en de regen het stormgebied nog niet helemaal achter ons gelaten genoten van een fantastisch mooi eiland met gelukkig naast surfers ook binnen activiteiten. De chocoladefabriek was een toppunt. Na wat shoppings naar de kust, camping met indoor pool and playground, vertrokken naar Inverloch, paradijselijk. Toch vandaag vertrokken naar het binnenland om een, vanwege een nieuw (hier uitzonderlijk natuurlijk), lage drukgebied te vermijden. Ongeveer 600 km door de mountains, we'll see you soon......